TFSI Club
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
autofans.gr

Δευ Νοε 30, 2009 7:29 pm από Argyris

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Af-logo_banner-trans
Ο πρώτος Ελληνικός τόπος κοινωνικής δικτύωσης για τους φίλους του αυτοκινήτου.
http://autofans.gr


Σχόλια: 0


# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

+4
No Tsipa
Epitelous VAG
tony-rs
Argyris
8 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Empty # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

Δημοσίευση  Argyris Τρι Οκτ 28, 2008 3:08 pm

Ή αλλιως Possitive CranKcase Ventilation , μια πιεσοστατικη βαλβιδα , η οποια καθοριζει το που θα '' διαφευγουν " οι αναθυμιασεις του λαδιου .
# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Pcvhx0
Οταν το μοτερ ειναι σε λειτουργια , στο χωρο πανω απο τους κυλινδρους και στους εκκεντροφορους υπαρχει κενο αερος . το οποιο δημιουργει ο σπιραλ σωληνας που συνδεεται στην πολλαπλη εισαγωγης . Λογικο ειναι λοιπον , οι αναθυμιασεις λαδιων που δεν συγκρατουνται απο το φιλτρο λαδιου ( primary oilgas saperator ) να αναροφωνται μεσα στην εισαγωγη και απο κει μεσα στους κυλινδρους ( Ειναι η φορα που δειχνουν τα κιτρινα βελη ) . Ελα ομως που εχουμε τουρμπο και θελουμε και πιεση για ... περισοτερα αλογα ! Τοτε λοιπον σε κατασταση πιεσης στο κυκλωμα (μπουστ ) , η εν λογο βαλβιδα κλεινει και τα αερια οδηγουνται απευθιας μεσα στην τουρμπινα , στο σημειο που αυτη ρουφαει αερα , και απο κει την σειρα τους παλι στην εισαγωγη - την φορα δειχνουν τα πρσινα βελη ( αφου περασουν ΚΑΙ μεσα απο το κουλερ , και αφησουν εντονα τα ιχνη τους , οπως εγραψα και σε καποιο αλλο τοπικ ) Και ολλα αυτα για την μεγιστη μειωση της εκπομπης καυσαεριων.

Συπτωματα βλαβης ειναι :
1) αργη επαναφορα των στροφων στο ρελαντι , μετα απο καλο γεμισμα της ταχυτητας και βγαλσιμο νεκρας ( εν κινηση )
2) Τρελη αυξυση της καταναλωσης , 3-5 λιτρα πανω απο το συνηθες
3) Μειωση του οβερ , προσωπικα δεν το διαπιστωσα
4) Ρελαντι με ζεστο μοτερ , απο 1500 εως και 3500 στροφες
5) Εντονο σφυριγμα απο την περιοχη της εισαγωγης
6) ευρηματα λαδιου γυρω απο την PCV , το δικο μου ειχε απειροελαχιστα

Αντιμετωπιση :
Aπλα αντκαταστηση της με το 06F129101C οπως και της φλαντζας αυτης με το 06F103483E

Argyris
Argyris
Moderator
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 12/07/2008
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Empty Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

Δημοσίευση  tony-rs Πεμ Οκτ 30, 2008 11:40 pm

σε ευχαριστουμε αργυρη παντα κατατοπιστικοτατος Cool
tony-rs
tony-rs
Moderator
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 34
Ημερομηνία εγγραφής : 12/07/2008
Ηλικία : 54
Τόπος : αθηνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Empty Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

Δημοσίευση  Epitelous VAG Σαβ Νοε 01, 2008 5:00 pm

Στα 49.000 χιλιομετρα, αλλαξα εντος εγγυησης την PCV διοτι εντοπισαμε πως εχει δακρυσει λαδι γυρω γυρω στη βαση της (εκει που ενωνεται με το καπακι του μοτερ). Κανενα απο τα υπολοιπα συμπτωματα που αναφερονται παραπανω δεν εκδηλωθηκε. Στα 51.000 που ξανακοιταξαμε, ολα ειναι οκ

Epitelous VAG
Member
Member

Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 01/11/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Empty Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

Δημοσίευση  Argyris Σαβ Νοε 01, 2008 10:44 pm

Μήπως έτυχε να τραβήξεις καμία φωτογραφία με την βλάβη?
Argyris
Argyris
Moderator
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 12/07/2008
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Empty Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

Δημοσίευση  Epitelous VAG Κυρ Νοε 02, 2008 12:03 pm

Δυστυχως οχι

Epitelous VAG
Member
Member

Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 01/11/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Empty Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

Δημοσίευση  No Tsipa Δευ Νοε 03, 2008 11:56 am

Ωραιος Αργυρη , ευχαριστουμε Twisted Evil
No Tsipa
No Tsipa
Member
Member

Αριθμός μηνυμάτων : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 18/10/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Empty Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

Δημοσίευση  Argyris Δευ Νοε 03, 2008 2:59 pm

Rolling Eyes να κάνω μία διευκρίνηση...οτι το παραπάνω πόστ προήλθε από τον φίλο χωρίς ΤΣΙΠΑΑΑΑ!!!! I love you
Argyris
Argyris
Moderator
Moderator

Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 12/07/2008
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Empty Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

Δημοσίευση  No Tsipa Δευ Νοε 03, 2008 6:25 pm

Το οτι δακρυσε λαδι , δεν σημαινει οτι ειναι τελειως κατεστραμενη η πουσουβου . Οταν το ελασμα αυτης σπασει , και δεν σφραγιζει τελειως , τα συμπωματα ειναι αυτα που αναφερει ο OP
No Tsipa
No Tsipa
Member
Member

Αριθμός μηνυμάτων : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 18/10/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Empty Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

Δημοσίευση  NICK5RS Τρι Νοε 04, 2008 5:13 pm

Έχω 32000 χιλιόμετρα και δεν το έχω αλλάξει . την παρασκευή πάω για να δω κάτι για το over μου . παίρνει πολύ ώρα να το τσεκάρουν ? η αλλαγή ?

NICK5RS
Member
Member

Αριθμός μηνυμάτων : 30
Ημερομηνία εγγραφής : 30/10/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Empty Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

Δημοσίευση  babis Τετ Νοε 05, 2008 11:18 am

Γρήγορος είναι ο έλεγχος,μην ανησυχείς Smile

babis
Member
Member

Αριθμός μηνυμάτων : 32
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Empty Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

Δημοσίευση  No Tsipa Πεμ Νοε 06, 2008 12:08 pm

Σωπα ρε babis που ειναι γρηγορος , το εχεις κανει και ξερεις ? Very Happy

Θελει torx bits και γερο πνευμονι !
No Tsipa
No Tsipa
Member
Member

Αριθμός μηνυμάτων : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 18/10/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Empty Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

Δημοσίευση  babis Πεμ Νοε 06, 2008 12:43 pm

No Tsipa έγραψε:Σωπα ρε babis που ειναι γρηγορος , το εχεις κανει και ξερεις ? Very Happy

Θελει torx bits και γερο πνευμονι !

Το να βγάλεις την PCV δεν μας πήρε πάνω από 2 λεπτά Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

babis
Member
Member

Αριθμός μηνυμάτων : 32
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Empty Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

Δημοσίευση  Epitelous VAG Δευ Δεκ 15, 2008 2:47 pm

Στη περιπτωση μου, τους πηρε 8 λεπτα με 5λεπτο διαλειμμα για τσιγαρο..... Very Happy
Βαρεθηκα να περιμενω

Epitelous VAG
Member
Member

Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 01/11/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Empty Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

Δημοσίευση  babis Τρι Δεκ 23, 2008 1:36 pm

Αυτά να τα ακούει ο κ. έξυπνος πιο πάνω Twisted Evil Twisted Evil Που μια δουλειά του έχω πει να κάνει εδώ και 2 μήνες,μου είπε ότι θα την κάνει και ακόμα περιμένω Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Αλλά έπρεπε να το υποψιαστώ,αφού μας λέει ότι είναι δύκολη δουλειά η αλλαγή της PCV Laughing Laughing Laughing

babis
Member
Member

Αριθμός μηνυμάτων : 32
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Empty Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

Δημοσίευση  ROYSSOS Κυρ Φεβ 15, 2009 10:37 pm

πολυ καλο Very Happy
ROYSSOS
ROYSSOS
Member
Member

Αριθμός μηνυμάτων : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 15/02/2009
Ηλικία : 52

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Empty Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση

Δημοσίευση  tsim Κυρ Απρ 26, 2009 9:12 am

Argyris έγραψε:Ή αλλιως Possitive CranKcase Ventilation , μια πιεσοστατικη βαλβιδα , η οποια καθοριζει το που θα '' διαφευγουν " οι αναθυμιασεις του λαδιου .
# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση Pcvhx0
Οταν το μοτερ ειναι σε λειτουργια , στο χωρο πανω απο τους κυλινδρους και στους εκκεντροφορους υπαρχει κενο αερος . το οποιο δημιουργει ο σπιραλ σωληνας που συνδεεται στην πολλαπλη εισαγωγης . Λογικο ειναι λοιπον , οι αναθυμιασεις λαδιων που δεν συγκρατουνται απο το φιλτρο λαδιου ( primary oilgas saperator ) να αναροφωνται μεσα στην εισαγωγη και απο κει μεσα στους κυλινδρους ( Ειναι η φορα που δειχνουν τα κιτρινα βελη ) . Ελα ομως που εχουμε τουρμπο και θελουμε και πιεση για ... περισοτερα αλογα ! Τοτε λοιπον σε κατασταση πιεσης στο κυκλωμα (μπουστ ) , η εν λογο βαλβιδα κλεινει και τα αερια οδηγουνται απευθιας μεσα στην τουρμπινα , στο σημειο που αυτη ρουφαει αερα , και απο κει την σειρα τους παλι στην εισαγωγη - την φορα δειχνουν τα πρσινα βελη ( αφου περασουν ΚΑΙ μεσα απο το κουλερ , και αφησουν εντονα τα ιχνη τους , οπως εγραψα και σε καποιο αλλο τοπικ ) Και ολλα αυτα για την μεγιστη μειωση της εκπομπης καυσαεριων.

Συπτωματα βλαβης ειναι :
1) αργη επαναφορα των στροφων στο ρελαντι , μετα απο καλο γεμισμα της ταχυτητας και βγαλσιμο νεκρας ( εν κινηση )
2) Τρελη αυξυση της καταναλωσης , 3-5 λιτρα πανω απο το συνηθες
3) Μειωση του οβερ , προσωπικα δεν το διαπιστωσα
4) Ρελαντι με ζεστο μοτερ , απο 1500 εως και 3500 στροφες
5) Εντονο σφυριγμα απο την περιοχη της εισαγωγης
6) ευρηματα λαδιου γυρω απο την PCV , το δικο μου ειχε απειροελαχιστα

Αντιμετωπιση :
Aπλα αντκαταστηση της με το 06F129101C οπως και της φλαντζας αυτης με το 06F103483E

Αυτο αργυρη ειναι παρα πολυ σωστο.που ασε αυτο το σχεδιαγραμμα κανει το ιδιο και στο tsi ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα.Μπραβω αργυρη
tsim
tsim
Member
Member

Αριθμός μηνυμάτων : 6
Ημερομηνία εγγραφής : 26/04/2009
Ηλικία : 49
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης