# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
+4
No Tsipa
Epitelous VAG
tony-rs
Argyris
8 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
# PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
Ή αλλιως Possitive CranKcase Ventilation , μια πιεσοστατικη βαλβιδα , η οποια καθοριζει το που θα '' διαφευγουν " οι αναθυμιασεις του λαδιου .
Οταν το μοτερ ειναι σε λειτουργια , στο χωρο πανω απο τους κυλινδρους και στους εκκεντροφορους υπαρχει κενο αερος . το οποιο δημιουργει ο σπιραλ σωληνας που συνδεεται στην πολλαπλη εισαγωγης . Λογικο ειναι λοιπον , οι αναθυμιασεις λαδιων που δεν συγκρατουνται απο το φιλτρο λαδιου ( primary oilgas saperator ) να αναροφωνται μεσα στην εισαγωγη και απο κει μεσα στους κυλινδρους ( Ειναι η φορα που δειχνουν τα κιτρινα βελη ) . Ελα ομως που εχουμε τουρμπο και θελουμε και πιεση για ... περισοτερα αλογα ! Τοτε λοιπον σε κατασταση πιεσης στο κυκλωμα (μπουστ ) , η εν λογο βαλβιδα κλεινει και τα αερια οδηγουνται απευθιας μεσα στην τουρμπινα , στο σημειο που αυτη ρουφαει αερα , και απο κει την σειρα τους παλι στην εισαγωγη - την φορα δειχνουν τα πρσινα βελη ( αφου περασουν ΚΑΙ μεσα απο το κουλερ , και αφησουν εντονα τα ιχνη τους , οπως εγραψα και σε καποιο αλλο τοπικ ) Και ολλα αυτα για την μεγιστη μειωση της εκπομπης καυσαεριων.
Συπτωματα βλαβης ειναι :
1) αργη επαναφορα των στροφων στο ρελαντι , μετα απο καλο γεμισμα της ταχυτητας και βγαλσιμο νεκρας ( εν κινηση )
2) Τρελη αυξυση της καταναλωσης , 3-5 λιτρα πανω απο το συνηθες
3) Μειωση του οβερ , προσωπικα δεν το διαπιστωσα
4) Ρελαντι με ζεστο μοτερ , απο 1500 εως και 3500 στροφες
5) Εντονο σφυριγμα απο την περιοχη της εισαγωγης
6) ευρηματα λαδιου γυρω απο την PCV , το δικο μου ειχε απειροελαχιστα
Αντιμετωπιση :
Aπλα αντκαταστηση της με το 06F129101C οπως και της φλαντζας αυτης με το 06F103483E
Οταν το μοτερ ειναι σε λειτουργια , στο χωρο πανω απο τους κυλινδρους και στους εκκεντροφορους υπαρχει κενο αερος . το οποιο δημιουργει ο σπιραλ σωληνας που συνδεεται στην πολλαπλη εισαγωγης . Λογικο ειναι λοιπον , οι αναθυμιασεις λαδιων που δεν συγκρατουνται απο το φιλτρο λαδιου ( primary oilgas saperator ) να αναροφωνται μεσα στην εισαγωγη και απο κει μεσα στους κυλινδρους ( Ειναι η φορα που δειχνουν τα κιτρινα βελη ) . Ελα ομως που εχουμε τουρμπο και θελουμε και πιεση για ... περισοτερα αλογα ! Τοτε λοιπον σε κατασταση πιεσης στο κυκλωμα (μπουστ ) , η εν λογο βαλβιδα κλεινει και τα αερια οδηγουνται απευθιας μεσα στην τουρμπινα , στο σημειο που αυτη ρουφαει αερα , και απο κει την σειρα τους παλι στην εισαγωγη - την φορα δειχνουν τα πρσινα βελη ( αφου περασουν ΚΑΙ μεσα απο το κουλερ , και αφησουν εντονα τα ιχνη τους , οπως εγραψα και σε καποιο αλλο τοπικ ) Και ολλα αυτα για την μεγιστη μειωση της εκπομπης καυσαεριων.
Συπτωματα βλαβης ειναι :
1) αργη επαναφορα των στροφων στο ρελαντι , μετα απο καλο γεμισμα της ταχυτητας και βγαλσιμο νεκρας ( εν κινηση )
2) Τρελη αυξυση της καταναλωσης , 3-5 λιτρα πανω απο το συνηθες
3) Μειωση του οβερ , προσωπικα δεν το διαπιστωσα
4) Ρελαντι με ζεστο μοτερ , απο 1500 εως και 3500 στροφες
5) Εντονο σφυριγμα απο την περιοχη της εισαγωγης
6) ευρηματα λαδιου γυρω απο την PCV , το δικο μου ειχε απειροελαχιστα
Αντιμετωπιση :
Aπλα αντκαταστηση της με το 06F129101C οπως και της φλαντζας αυτης με το 06F103483E
Argyris- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 12/07/2008
Τόπος : Αθήνα
Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
σε ευχαριστουμε αργυρη παντα κατατοπιστικοτατος
tony-rs- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 34
Ημερομηνία εγγραφής : 12/07/2008
Ηλικία : 54
Τόπος : αθηνα
Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
Στα 49.000 χιλιομετρα, αλλαξα εντος εγγυησης την PCV διοτι εντοπισαμε πως εχει δακρυσει λαδι γυρω γυρω στη βαση της (εκει που ενωνεται με το καπακι του μοτερ). Κανενα απο τα υπολοιπα συμπτωματα που αναφερονται παραπανω δεν εκδηλωθηκε. Στα 51.000 που ξανακοιταξαμε, ολα ειναι οκ
Epitelous VAG- Member
- Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 01/11/2008
Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
Μήπως έτυχε να τραβήξεις καμία φωτογραφία με την βλάβη?
Argyris- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 12/07/2008
Τόπος : Αθήνα
Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
Δυστυχως οχι
Epitelous VAG- Member
- Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 01/11/2008
Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
Ωραιος Αργυρη , ευχαριστουμε
No Tsipa- Member
- Αριθμός μηνυμάτων : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 18/10/2008
Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
να κάνω μία διευκρίνηση...οτι το παραπάνω πόστ προήλθε από τον φίλο χωρίς ΤΣΙΠΑΑΑΑ!!!!
Argyris- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 12/07/2008
Τόπος : Αθήνα
Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
Το οτι δακρυσε λαδι , δεν σημαινει οτι ειναι τελειως κατεστραμενη η πουσουβου . Οταν το ελασμα αυτης σπασει , και δεν σφραγιζει τελειως , τα συμπωματα ειναι αυτα που αναφερει ο OP
No Tsipa- Member
- Αριθμός μηνυμάτων : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 18/10/2008
Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
Έχω 32000 χιλιόμετρα και δεν το έχω αλλάξει . την παρασκευή πάω για να δω κάτι για το over μου . παίρνει πολύ ώρα να το τσεκάρουν ? η αλλαγή ?
NICK5RS- Member
- Αριθμός μηνυμάτων : 30
Ημερομηνία εγγραφής : 30/10/2008
Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
Γρήγορος είναι ο έλεγχος,μην ανησυχείς
babis- Member
- Αριθμός μηνυμάτων : 32
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2008
Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
Σωπα ρε babis που ειναι γρηγορος , το εχεις κανει και ξερεις ?
Θελει torx bits και γερο πνευμονι !
Θελει torx bits και γερο πνευμονι !
No Tsipa- Member
- Αριθμός μηνυμάτων : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 18/10/2008
Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
No Tsipa έγραψε:Σωπα ρε babis που ειναι γρηγορος , το εχεις κανει και ξερεις ?
Θελει torx bits και γερο πνευμονι !
Το να βγάλεις την PCV δεν μας πήρε πάνω από 2 λεπτά
babis- Member
- Αριθμός μηνυμάτων : 32
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2008
Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
Στη περιπτωση μου, τους πηρε 8 λεπτα με 5λεπτο διαλειμμα για τσιγαρο.....
Βαρεθηκα να περιμενω
Βαρεθηκα να περιμενω
Epitelous VAG- Member
- Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 01/11/2008
Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
Αυτά να τα ακούει ο κ. έξυπνος πιο πάνω Που μια δουλειά του έχω πει να κάνει εδώ και 2 μήνες,μου είπε ότι θα την κάνει και ακόμα περιμένω
Αλλά έπρεπε να το υποψιαστώ,αφού μας λέει ότι είναι δύκολη δουλειά η αλλαγή της PCV
Αλλά έπρεπε να το υποψιαστώ,αφού μας λέει ότι είναι δύκολη δουλειά η αλλαγή της PCV
babis- Member
- Αριθμός μηνυμάτων : 32
Ημερομηνία εγγραφής : 29/10/2008
Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
πολυ καλο
ROYSSOS- Member
- Αριθμός μηνυμάτων : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 15/02/2009
Ηλικία : 52
Απ: # PCV # Διαγνωση & αντικατασταση
Αυτο αργυρη ειναι παρα πολυ σωστο.που ασε αυτο το σχεδιαγραμμα κανει το ιδιο και στο tsi ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα.Μπραβω αργυρηArgyris έγραψε:Ή αλλιως Possitive CranKcase Ventilation , μια πιεσοστατικη βαλβιδα , η οποια καθοριζει το που θα '' διαφευγουν " οι αναθυμιασεις του λαδιου .
Οταν το μοτερ ειναι σε λειτουργια , στο χωρο πανω απο τους κυλινδρους και στους εκκεντροφορους υπαρχει κενο αερος . το οποιο δημιουργει ο σπιραλ σωληνας που συνδεεται στην πολλαπλη εισαγωγης . Λογικο ειναι λοιπον , οι αναθυμιασεις λαδιων που δεν συγκρατουνται απο το φιλτρο λαδιου ( primary oilgas saperator ) να αναροφωνται μεσα στην εισαγωγη και απο κει μεσα στους κυλινδρους ( Ειναι η φορα που δειχνουν τα κιτρινα βελη ) . Ελα ομως που εχουμε τουρμπο και θελουμε και πιεση για ... περισοτερα αλογα ! Τοτε λοιπον σε κατασταση πιεσης στο κυκλωμα (μπουστ ) , η εν λογο βαλβιδα κλεινει και τα αερια οδηγουνται απευθιας μεσα στην τουρμπινα , στο σημειο που αυτη ρουφαει αερα , και απο κει την σειρα τους παλι στην εισαγωγη - την φορα δειχνουν τα πρσινα βελη ( αφου περασουν ΚΑΙ μεσα απο το κουλερ , και αφησουν εντονα τα ιχνη τους , οπως εγραψα και σε καποιο αλλο τοπικ ) Και ολλα αυτα για την μεγιστη μειωση της εκπομπης καυσαεριων.
Συπτωματα βλαβης ειναι :
1) αργη επαναφορα των στροφων στο ρελαντι , μετα απο καλο γεμισμα της ταχυτητας και βγαλσιμο νεκρας ( εν κινηση )
2) Τρελη αυξυση της καταναλωσης , 3-5 λιτρα πανω απο το συνηθες
3) Μειωση του οβερ , προσωπικα δεν το διαπιστωσα
4) Ρελαντι με ζεστο μοτερ , απο 1500 εως και 3500 στροφες
5) Εντονο σφυριγμα απο την περιοχη της εισαγωγης
6) ευρηματα λαδιου γυρω απο την PCV , το δικο μου ειχε απειροελαχιστα
Αντιμετωπιση :
Aπλα αντκαταστηση της με το 06F129101C οπως και της φλαντζας αυτης με το 06F103483E
tsim- Member
- Αριθμός μηνυμάτων : 6
Ημερομηνία εγγραφής : 26/04/2009
Ηλικία : 49
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Κυρ Απρ 28, 2013 3:59 pm από makis-cupra
» Exatmisi Gia Gti v 70ara
Τετ Δεκ 15, 2010 12:14 pm από Georgexxx
» autofans.gr
Δευ Νοε 30, 2009 7:29 pm από Argyris
» καλησπερα !!!!
Πεμ Οκτ 22, 2009 8:09 pm από 2fast4u
» Καλως με και εμενα, καλως ηρθα!!!!
Τρι Σεπ 01, 2009 4:05 am από scoobyman
» EVOMS & VAG COM
Τρι Σεπ 01, 2009 3:50 am από scoobyman
» Aftermarket CF (ποτηράκια) από την KMD
Δευ Ιουλ 20, 2009 12:27 am από tasose30
» ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ!!!!
Δευ Ιουλ 20, 2009 12:11 am από tasose30
» Βιο-αυτοκίνητο
Τρι Μάης 05, 2009 6:13 pm από tsim